2 decembrie 2017

CÂND PRIVESC ICOANA TA..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



de Preot Sorin Croitoru

N-aș vrea să plâng, căci sunt bărbat
Și sunt mai tare ca oțelul,
Dar când privesc icoana Ta
Eu lăcrimez, c-așa mi-e felul..

Mă moi ca ceara încălzită,
Iar inima e ceara mea,
De dor mi-e inima rănită
Și lacrimi vii țâșnesc din ea.

Când sufletul vorbește-'n taină
Cu Dumnezeul mântuirii,
Când Duhul Sfânt devine haină
Și-aprinde flacăra iubirii,

Tot ce e drept se încovoaie,
Tot ce e gheață se topește,
Tot ce e tare se înmoaie,
Tot ce e mândru se smerește.

De câte ori Te văd, Iisuse,
Cum mă privești cu bunătate,
Atâtea vorbe dulci sunt spuse
Și-atâtea lacrimi sunt vărsate..

Tu nu pretinzi la rugăciune
Interminabile cuvinte,
Ci Ție Ți se par mai bune
Suspinele, Iisuse Sfinte..

De-aceea când mă-'ndrept spre Tine
Eu lăcrimez, c'-așa mi-e felul;
Mă moi ca ceara de albine,
În rest.. sunt tare ca oțelul!

amin

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ