14 octombrie 2017

DOUA MAINI CU RANI DE CUI !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


Prea Curata Nascatoare, Maica celor in durere
In causul palmei tale, strange lacrimile mele !
Strange multa mea durere si cu ea la Cer sa urci,
De la Fiul Tau Prea Dulce, veste buna sa-mi aduci !
Ieri pierdut eram pe Cale, ratacit pe-un drum gresit
Nu stiam unde ma aflu, nici de unde am venit
Nu stiam unde mi-e casa, nici nu cunosteam Iubirea
Ce s-a Rastignit pe Cruce, sa-mi aduca Mantuirea,
Nu stiam ca locul asta, nu e locul meu pe veci
Rataceam prin intuneric...inotam in valuri reci,
Si cand sufletu-mi, sarmanul,obosit, incet murea
Am intins Maicuta mana la Milostivirea Ta !
Si-am simtit ca langa mine s-a oprit un Calator
Ce purta o Cruce-n spate si-avea lanturi la picior
Si o frunte-nsangerata,de la rana unor spini
Impletiti intr-o cununa, ce umbrea un chip senin
Si-a intins cu duiosie, doua maini cu rani de cui
Si m-a tras din valul mortii si m-a strans la pieptul Lui
Si-un suvoi de apa vie, am simtit ca se revarsa
Dintr-o rana mai adanca, dintr-a Lui strapunsa coasta,
Ma inunda si pe mine si ma spala si ma-nvie
Si-mi sadeste-n suflet pace si o sfanta bucurie,
Si m-aseaza si pe mine, sa pasesc in urma Lui
Si Golgota vietii mele cu nadejde sa o sui..
Si-am vazut ca unde calca si ramane urma Sa
Odrasleste si se-nalta,floarea de ,,nu ma uita"
Si in locul unde cad, picaturi din sfantul sange
Crini rasar si Îl imbraca cu parfumul cel mai dulce !
Iar in urma Sa, Maicuta ii aduna si-i aseaza
In cununi preaminunate, pentru cei ce Îl urmeaza,
Pentru fiecare suflet ce paseste-n urma Lui
Pentru tine cel ce astazi, drumul Crucii vrei sa-l sui !
Eliana

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ