7 septembrie 2017

PLEC GENUNCHIUL INIMII

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...
MAICII DOMNULUI,  
 

"In desertul de prin noi,
 Am gasit o oaza Maica,
 In care-am sadit doar flori,
 Sa-ti aduc la sarbatori!

Plec genunchiul inimii,
 Si ma rog cat oi trai,
Candela, sa fie aprinsa,
Si iubirea mea nestinsa!

 Rog ca roua diminetii,
Sa ne spele de pacat,
Si de tot ce-am intinat,
Si uitarii noi am dat.

 Rog pamantul sa rodeasca,
Si ploaia sa-l racoreasca,
Dupa arsita din vara,
Ce i-a fost un pic povara!

 Rog toti ingerii din cer,
Sa ne lumineze calea,
 Sa nu ratacim mereu,
 Fara rost si Dumnezeu!

Si la Sfanta Sarbatoare,
 Iti aducem inchinare,
Si o ruga de iertare,
Pentru gandul risipit,
Pentru tot ce am gresit!"


   Bucura-te ceea ce esti plina de dar, Marie, rugaciunile noastre nu le trece cu vederea, pe cei din necazuri izbaveste-ne, una curata si binecuvantata. Miluieste-ne, Maica Luminii, pe noi pacatosii, robii tai! Amin si Aliluia!
                          Preot Ioan.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ