18 august 2017

VENIM LA TINE CU TOTII!

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

   Ochii mei spre tine, Maica,
Se inalta si se roaga,
La icoana ta Preasfanta,
Sufletul tacut, cuvanta!

   Roaga-te si pentru mine,
 Ca nadejdea-mi e la tine,
Vin eu, cel mai pacatos,
La Maicuta lui Hristos.

   Cruda si amara soarta,
Pasii spre Calvar mi-i poarta,
Stai Preasfanta langa mine,
 Si ma sprijina de tine!

   Crucea-i grea, pacatu-i mare,
 La Iisus cer indurare,
 Crucea-i grea, in suflet frica,
 De-oi cadea, tu ma ridica!

   Si sa-mi fii Sfanta solie,
Cand voi trece-n vesnicie,
Sa m-astepti si sa ma treci,
Peste vami si locuri reci,

   Sa-mi deschizi cu ruga ta,
Raiul si gradina sa,
Cand pleca-voi catre Viata,
Sa-ti vad Preafrumoasa-ti fata!

   Sa-mi porti sufletul spre El,
 Sa-l asezi cu dreptii-n Cer,
 Si la Dreapta Judecata,
Sa ma aperi Preacurata!

   Sa pui inaintea Lui,
 Rugaciune si tamai,
 Sa schimbi lacrimile mele,
 In sir de margaritele!

   Sa le duci la Tronul Sfant,
 Cand pleca-voi spre mormant,
 Lacrima caintei mele,
Plata pacatelor grele!

   Venim la tine cu totii,
Sa ne-ajuti in fata mortii,
 Sa ne fi Liman Preasfant
Si in Cer si pe Pamant!
                      Preot Ioan.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ