15 aprilie 2017

SI AZI MA RASTIGNITI???

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


   Poporul Meu, ce v-am facut, cu ce v-am suparat?
 Ca orbilor Le-am dat lumina si pe leprosi i-am vindecat,
Poporul Meu, ce v-am facut, cu ce Ma rasplatiti?
 In setea Mea tot fiere-mi dati si iar Ma rastigniti?
   In loc de dragoste Imi dati iar hule si scuipati,
Si spini Imi impletiti mai multi, cand iar Ma-ncununati!
 Si ranile sunt mai adanci si vorbele mai grele,
Sunt mult mai singur ca atunci in marea Mea durere!

   Pasesc in veacul apostat, sa urc Golgota iar,
Si calc iar tina blestemata si spinii dor amar,
Sunt singur... oare, dintre voi, nu-i nimeni pe-aici?
Atunci aveam in jurul Meu si cativa ucenici!

   Golesc din nou paharul singur, ce mi-a fost dat a bea,
Si port din nou pacatul vostru, il port in Crucea mea!
Sudori imi curg din nou pe fata si in tarana pica,
 Ca sa imi sterga iar obrazul nu-i nici o Veronica!

   Si Crucea Ma zdrobeste iar si umerii mi-i frange,
Nu-i niciun Simon Cirineu pe umeri s-o arunce!
Nu am nici chip, nici frumusete, strapuns sunt si zdrobit,
Poporul meu ce l-am iubit, si azi M-a parasit!

   Vin iar la voi copii mei si iar la usa bat,
Cu mainile insangerate si trupul sfasiat,
N-aude nimeni cand suspin sa intr-un casa ta,
 Azi bat si-astept sa imi deschizi, dar maine voi pleca!

   Nu vin sa-ti ceri sa-mi dai ceva din avutia ta,
 Eu vin sa-ti dau din apa vietii ce-a curs din Jertfa mea!
 Si astazi tu, poporul meu, nu vrei sa ma primesti
Ma scuipi, m-alungi , otet Imi dai si iar Ma rastignesti!

Nu cunosc autorul...primită de la Preot Ioan
                                                            

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ