21 aprilie 2017

DE-AI ȘTI..

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru

De-ai ști cât te iubesc, de-ai ști,
Tu omule în griji pierdut,
De-ai fi ascultător.., de-ai fi..
Ți-aș da ce nu ai mai avut!

De-ai ști tu slava Mea, de-ai ști..
Tu, om de lume iubitor,
Nimic tu nu ți-ai mai dori,
Decât să fii ascultător!

De-ai ști ce loc te-așteaptă-'n Cer,
Tu omule de-ai ști.., de-ai ști..
Tu n-ai mai fi din cei ce pier,
Tu nu ai mai păcătui!

De-ai ști milostivirea Mea,
Tu omule de-ai ști.., de-ai ști..
Ți-ai plânge calea ta cea rea,
Iar Eu de ea te-aș izbăvi!

De-ai ști ce locuri sunt în Rai,
Tu omule de-ai ști.., de-ai ști..
Odihnă n-ai putea să ai,
Cu mintea doar spre Rai ai fi!

De-ai ști că-'n Rai sunt câmpuri verzi,
Tu omule de-ai ști.., de-ai ști..
N-ai vrea ca locu'-n el să-ți pierzi,
Deci pentru Rai te-ai osteni!

De-ai ști că-'n Rai e plin de flori,
Tu omule de-ai ști.., de-ai ști..
Ai vrea mai repede să mori,
Ca să trăiești a opta zi!

De-ai fi puțin mai credincios,
Tu omule de-ai fi.., de-ai fi..
Tu n-ai privi numai în jos,
Ci și spre cer tu ai privi!

De-acolo, Eu și Tatăl Meu
Privim cu drag spre voi, copii,
Vă ocrotim, și El și Eu,
Căci vă iubim mereu, să știi!
amin

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ