25 martie 2017

PRAZNICUL BUNEIVESTIRI

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

                 
 Astazi de BunaVestire, s-aveti parte de mult bine, Din Cer binecuvantare, in casa la fiecare. Bucurie Sfanta, Lumina Sfanta si Pace Sfanta in sufletul tau si al tuturor crestinilor ortodocsi de pretutindeni. Praznic cu bucurie.
                               
                    PRAZNIC CU BUCURII

Vin Preacurata Maică să iti aduc o floare,
In ziua asta Sfantă, de mare sărbătoare.
 Stiu, nu ai trebuintă de darurile mele,
 Chiar de-as putea să-ti dau tot cerul plin de stele,
Tie, Acelei care născut-ai minunat,
Pe-ATOATECREATORUL pe MARELE IMPĂRAT.
Primeste-mi crinul,
Doamnă, doar pentru că esti bună,
 C-atunci cand de la Inger primit-ai VESTEA BUNĂ.
  Miluieste-ne, Maica Milostivirii!
                                       


«Născatoare de Dumnezeu Fecioară, bucură-te!

 Ceea ce esti plină de Har, Marie, Domnul este cu Tine. Binecuvantată esti Tu intre femei si binecuvantat este rodul pantecelui Tău, că ai născut pe Mantuitorul sufletelor noastre»

 Prea Sfantă Născătoare de Dumnezeu, roagă-te Fiului tău si Dumnezeului nostru si pentru noi păcătosii, acum in ceasul mortii si in ceasul judecătii noastre. Amin. Miluieste-ne, Maica Luminii!
                      Preot Ioan.                                              


MAICII DOMNULUI, PLEC  GENUNCHIUL  INIMII

In desertul de prin noi,
Am gasit o oaza Maică,
In care-am sădit doar flori,
Să-ti aduc la sărbători!

Plec genunchiul inimii,
Si mă rog cat oi trăi,
Candela, sa fie aprinsă,
Si iubirea mea nestinsă!

Rog ca roua diminetii,
Să ne spele de păcat,
Si de tot ce-am intinat
Si uitării noi am dat

Rog pămantul să rodească
Si ploaia să-l răcorească,
După arsita din vară,
Ce i-a fost un pic povară!

Rog toti ingerii din cer,
Să ne lumineze calea,
Să nu rătăcim mereu,
Fără rost si Dumnezeu!

Si la Sfanta Sărbătoare,
Iti aducem inchinare,
Si o rugă de iertare,
Pentru gandul risipit,

Pentru tot ce am gresit!
Miluieste-ne,
Maica Luminii,
pe noi păcătosii!


                                                                                                                               Preot Ioan.     

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ