21 februarie 2017

RUGĂCIUNE CĂTRE PREACURATA NĂSCĂTOARE DE DUMNEZEU

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


O, Preamilostivă Stăpâna mea, nu mă lepăda pe mine, nevrednicul, ci primeste această putină
rugăciune a mea, din buzele mele cele întinate si o du Fiului Tău si Dumnezeului nostru, Care S-a
născut cu trupul din tine spre mântuirea noastră. Care pentru noi păcătosii S-a răstignit si S-a
îngropat si a înviat a treia zi. Desi fărădelegea mea este mai grea decât toate fărădelegile, totusi
tâlharii si desfrânarii, pe care Iubitorul de oameni, pentru nemăsurata Lui milostivire, i-a primit
si i-a miluit, îmi dau îndrăznire, si cu toate că nu te aveau pe tine mijlocitoare bună, nu le-a închis
usa milostivirii Sale. Cum să nu mă primească dar si pe mine, care nădăjduiesc în ajutorul Tău?
Milostiveste-te deci si spre mine, Doamna mea, că poti toate câte le voiesti, iar pe cele ce le ceri de
la Fiul Tău le si iau fără îndoială, deoarece pe tine te-a făcut mijlocitoare crestinilor. Pentru
aceasta pe tine te binecuvântăm si te preaînăltăm în vecii vecilor. Amin.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ