25 septembrie 2016

SFÂNTA CRUCE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


de Preot Sorin Croitoru
Când mă uit la Sfânta Cruce,
Inimioara mi se strânge,
Căci Te văd murind, Iisuse,
În dureri și plin de sânge..
Când mă uit la Sfânta Cruce,
Văd Măicuța Ta cum plânge,
Cum, privindu-Te pe Tine,
Inimioara i se frânge!
Când mă uit la Sfânta cruce,
Văd a Tatălui iubire:
Și-a trimis Fiul la chinuri,
Pentru-a noastră mântuire!
Când mă uit la Sfânta Cruce,
Văd o dragoste preamare:
Ai murit cerând, Iisuse,
Pentru-ai Tăi călăi, iertare!
Când mă uit la Sfânta Cruce,
Lacrimi îmi brăzdează fața:
Pentru-a noastră veșnicie,
În dureri Tu Ți-ai dat viața!
Ai lăsat slava din ceruri
Și cântările-'ngerești,
Ca să mori pentru sfințirea
Firii noastre omenești!
Ai lăsat slava din ceruri,
Strălucirea Ta de Fiu,
Și-ai venit să mori pe Cruce,
Ca în veci să fiu eu viu!
Sângele-Ți vărsat pe Cruce,
Curge iar în Liturghii:
Din Potirul Cinei Tale,
Tu sfințești pe-ai Tăi copii.
Trupul Tău străpuns pe Cruce,
Ni-l dai ca Preasfântă Hrană,
Ce dă viață făr' de moarte,
Nu ca a lui Moise mană..
A venit prin Sfânta Cruce
Mântuirea pe pământ,
De aceea, cu sfială
Sărutăm noi Lemnul Sfânt!
amin

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ