1 noiembrie 2015

Să crezi

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


                                                                          (aranjament preot Ioan)
                    Noi românii suntem un popor credincios. Ni se pune
eticheta asta după ce în urma unor sondaje, foarte puţini se
declară atei.
         Credinţa celor mai mulţi dintre noi, însă, e doar declaraţie,
sau un soi de calcul interesat: „n-am ce pierde dacă cred în
Dumnezeu“. Dar proba credinţei nu este recensământul, ci o
situaţie limită. Spunea cineva că ajungi să crezi cu adevărat în
ceva, doar atunci când eşti gata să mori pentru crezul tău.
Se spune că odată un om a căzut într-o prăpastie şi s-a agăţat de
un arbust rămânând suspendat deasupra hăului. A început să se
roage cum n-o mai făcuse vreodată: „Doamne scapă-mă!“.
Dumnezeu i-a răspuns întrebându-l: - Ai mers în fiecare duminică
la Biserică la Sfânta Liturghie? - Am mers ori de câte ori am
putut, dat promit să nu lipsesc în nicio duminică dacă mă scapi de
aici.
- Eşti un milostiv? Îţi ajuţi semenii?
- Da, cred că da, dar voi dărui şi mai mult în viitor, numai
scapă-mă de pe această stâncă?
- Crezi în Mine, l-a întrebat în fine Dumnezeu?
- Da, Doamne, cred în Tine.
- Atunci, dă drumul crengii de care te ţii cu mâinile!!!
    Trebuie s-o recunoşti că nu eşti atât de credincios încât să
renunţi la toate punctele de sprijin şi să te agăţi doar de…

Dumnezeu.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ