12 august 2014

DESPRE RUGACIUNE

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...


O rugăciune, ca să fie bine primită, trebuie făcută cu înţelegere şi cu simţire. Altfel, o rugăciune spusă numai cu buzele nu este rugăciune, ci păcat. Sfântul Simeon Noul Teolog vorbeşte despre acest lucru când spune: „Este un mare păcat să te rogi lui Dumnezeu cu nesimţire“. Aceasta este o batjocură. Mai bine să nu te rogi deloc. Dacă nu te rogi, eşti vinovat că nu ţi-ai împlinit rugăciunea faţă de Dumnezeu, dar dacă faci rugăciunea ta cu nesimţire, cu nepăsare, eşti vinovat de nesocotirea lui Dumnezeu. Pentru obrăznicia de a spune vorbe neînţelese, zise cu nepăsare, Dumnezeu te va pedepsi.
Parintele Petroniu Tanase!

Izbăveşte-mă, Doamne, de ademenirea mârşavului şi vicleanului Antihrist, timpul căruia se apropie, şi mă adăposteşte de mrejele lui în pustia tainică a mântuirii Tale. Dă-mi tărie şi bărbăţie neclintită să mărturisesc numele Tău cel Sfânt, să nu dau îndărăt de frica diavolească, să nu mă lepăd de Tine, Mântuitorul şi Răscumpărătorul meu, de Sfânta Ta Biserică! Doamne, dă-mi, rogu-Te, ziua şi noaptea, plângere şi lacrimi pentru păcatele mele şi fii milostiv în ceasul Straşnicei Tale Judecăţi! Amin.

"Rugăciunea fără încetare este chemarea contiună a Numelui lui Dumnezeu si al Maicutei Domnului . Fie că vorbesti, fie că mergi ori stai jos , mănânci sau orice ai face , în tot locul si în tot timpul , trebuie să chemi Numele lui Dumnezeu :

-"Doamne, Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, miluieste-mă pe mine pacatosul

-"Preasfântă Născătoare de Dumnezeu, mântuieşte-ne pe noi."
 

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ