17 iulie 2014

M I L O G U L

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

Cerşea la colţ un slăbănog
în zdrenţe, slut şi fără dinţi
neguţătorul de arginţi
gândi, zărindu-l pe milog:

Eu nu dau mila mea obol
acestui trântor de prisos
şi-ntoarse rânjetu-i câinos
rămasului cu mâna-n gol.

Trecu maestrul glorios
al farmecului triumfal
cu spiritul în ideal
şi-a zis văzând pe zdrenţuros:

E-atât de slut şi mă-nspăimânt
eu, magul purei frumuseţi!
şi-ntoarse recele dispreţ
rămasului cu mâna-n vânt.

Trecu predicatorul sfânt
grăbindu-se către amvon
vijelios ca un ciclon
să se dezlănţuie-n cuvânt,

s-aprindă mila din altar
de soarta celui slăbănog,
dar ocoli pe-acest milog
cu mâna-ntinsă în zadar.

Târziu când noaptea cobora,
sosi o umbră ca-n icoane,
pe mâini cu semne de piroane
şi-o inimă ce sângera.

Pe chipul ars de chin şi vai
oftând îl sărută fierbinte
cu veşnicie în cuvinte:
tu azi vei fi cu Mine-n Rai!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ