11 iulie 2014

Gândurile unui om smerit

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...
                                                                                                                                     Preot Ioan



Să iubesc şi să nu fiu respectat;
Să slujesc şi să nu fiu recompensat;
Să trudesc şi să nu fiu pomenit;
Să sufăr şi să nu fiu pretuit .


Să sufăr ca pe alţii să-i binecuvântez,
Să pot să îi iubesc şi să-i înviorez.
Să nu aştept să fiu compătimit,
Să nu accept să fiu aplaudat,


Să pot să fiu singur, de alţii uitat.
Aşa-ai trăit Tu, Doamne, aici pe pământ,
Dureri şi pierderi senin ai suferit
Ca alţii să poată la Tine veni,
Odihna în Tine spre-a o găsi.



Deşi nu ştiu cât drum mai am de mers,
Alerg înainte, înapoi eu nu privesc.
În ceasul de-ncercare Te rog, Doamne iubit,
Şterge ale mele lacrimi pe care doar Tu le ştii.

Ajută-mă să-nvăţ că Tu îmi eşti răsplată,
Să fiu o binecuvântare pentru-alţii viaţa-mi toată.

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ