28 mai 2014

HRISTOS S-A INALTAT !

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...

                                              DOAMNE AJUTA ! HRISTOS S-A INALTAT !


Astazi la slujba Vecerniei , am fost la bisericuta cu hramul NASTEREA MAICII DOMNULUI ,care se afla putin mai sus de hotelul Timis la Buzias .
Aceasta bisericuta e o bijuterie , are sfintii asa frumosi si luminosi ca tie mai mare dragul sa stai sa-i privesti...
Mie intotdeauna mi-au placut icoanele colorate , vesele ...si in general iubesc culorile vii ...deci azi am fost foarte fericita ca am putut participa la 2 slujbe de vecernie...la ora 17 am fost la bisericuta , unde slujeste parintele pensionar IOAN CAREBIA , vă pun cateva poze ...

 Si la ora 19 la biserica cea mare unde este Paroh  preotul ...ZAHARIA SERGIU .





                          Am ajuns la biserica mare din Buzias ..,ce are Hramul Sfintilor PETRU SI PAVEL...SI E PASTORITA DE  PREOTUL  ZAHARIA SERGIU .si aici mi-a placut foarte mult ...


         





            Si pentru ca maine se sarbatoresc si eroii nostrii , in curtea bisericii se afla o cruce pentru ei ...

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ