11 aprilie 2013

DOAMNE TE ROG

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Ajuta-ma sa le pot spune celor puternici adevarul in fata.
Sa nu mint… doar pentru a castiga aplauzele celor slabi.
Daca imi dai noroc… nu-mi lua fericirea.
Daca imi dai putere… nu-mi lua ratiunea.
Daca imi dai success… nu ma lipsi de umilinta.
Iar daca imi dai umilinta… nu-mi lua demnitatea.
Ajuta-ma ca intotdeauna sa vad si reversul medaliei.
Nu ma lasa sa-i invinovatesc pe ceilalti pentru ca nu gandesc ca mine.
Invata-ma sa iubesc oamenii ca pe mine insumi.
Invata-ma sa ma judec ca pe restul.
Nu ma lasa sa alunec in orgoliu… si nici in disperare sau esec.
Mai bine aminteste-mi ca esecul… este experienta care precede triumful.
Invata-ma ca in ciuda suferintei… sa merg inainte.
Invata-ma ca in ciuda deceptiilor… sa nu-mi pierd increderea.
Invata-ma ca A IERTA, este cel mai important lucru pentru cel puternic… si ca razbunarea este semnul primitiv al celui slab.
Daca imi iei norocul… lasa-mi puterea de a tece peste esec.
Daca eu am gresit cuiva… da-mi curaj sa-mi cer iertare.
Daca cineva mi-ar gresi mie… da-mi curaj sa-l iert.
Doamne daca eu te uit pe tine!
Tu sa nu ma uiti pe mine!
AMIN!

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ