16 februarie 2013

Rugăciune către Maica Domnului

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Prea Curată Maică, Pururea Fecioară,
Sufletul din mine nu-l lăsa să moară,
Ci revarsă, Sfântă, peste el, de sus,
Mila Ta cea mare, mila lui Iisus!...

Îngeri împrejuru-mi fă să se adune,
Să-mi arate calea către cele bune,
Să-mi îndrepte paşii pe cărarea milei,
La-nceputul nopţii, la-nceputul zilei!...

Să gonească toate duhurile rele,
Ce pândesc în drumul vieţuirii mele,
Bietului meu suflet să-i dea viaţă nouă,
Să răsfrângă cerul ca un bob de rouă!...

Frânt de umilinţe, cu adânci suspine,
Sufletul la Tine vine să se-nchine:
Mila Ta din ceruri peste el coboară,
Maică Prea Curată, pururea Fecioară!

Nu se poate ca Dumnezeu să nu asculte rugile omului, dacă omul ascultă poruncile Domnului.

citat din Avva Isaia

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dumnezeu este darul nostru iar noi suntem darul pamantului .el este cel fara de care nimic nu ar fi posibil. Viata trebuie pretuita si dumnezeu trebuie sa primeasca multumiri de la noi mereu pentru aceasta .eu vreau sa-ti multumesc pentru tot ce mi-ai dat si sper sa fii mereu cu mine!!!nu va pierdeti speranta nici cand simtiti ca ati pierdut totul ,pe EL nu o sa-l pierdeti niciodata .Fiti fericiti cu ce aveti si nu uitati sa-i multumiti mereu!E tot ce noi avem de pret in viata DUMNEZEU

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ