29 noiembrie 2012

Rugăciune la vreme de necaz şi de întristare către Maica Domnului


DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE... 



Rugăciune către Prea Sfânta Născătoare de DUMNEZEU – La vreme de necaz şi de întristare

Valuri de patimi mă împresoară; mare necaz şi strâmtorare îmi umplu sufletul o, întru-tot Sfântă Maică, linişteşte sufletul meu cu pacea Fiului tău şi alungă deznădejdea şi întristarea sufletului meu cu harul Său.

Potoleşte furtuna păcatelor mele care mă frig precum un vierme în foc şi stinge-i flăcările.

Umple-mi inima de bucurie, Preacurată Maică şi împrăştie ceaţa nelegiuirilor mele de la faţa mea, căci acestea mă împresoară şi mă tulbură.

Luminează-mă cu lumina Fiului tău. Sufletul meu se simte sfârşit; totul îmi este greu, chiar şi rugăciunea.

Iată-mă, rece ca piatra. Buzele mele şoptesc o rugăciune, dar inima mea nu tresaltă. Necazurile m-au împresurat de pretutindenea.

Topeşte gheaţa din jurul sufletului meu şi încălzeşte-mi inima cu dragostea ta. Nu-mi pun nici o încredere în apărarea venită de la oameni, ci îngenunchez dinaintea ta, o, Prea Sfântă Maică şi Fecioară. Nu mă alunga de la faţa ta, ci primeşte rugăciunea robului tău.

Tristeţea m-a cuprins. Nu mai pot răbda năvălirile diavolilor. Nu am nici o apărare; nici nu aflu loc de refugiu, om nenorocit ce sunt. Sunt pururea biruit în lupta aceasta şi nu am altă mângâiere decât în tine, Preasfântă Maică.

O, nădejde şi apărarea tututror credincioşilor, nu trece cu vederea rugăciunea mea. Amin.

Prea Sfântă Maică a lui Hristos, Prea Curată, Prea Binecuvântată Maică a lui Dumnezeu, vezi cum satana mă izbeşte precum valurile mării lovesc corăbiile!

El mă urmăreşte ziua şi mă tulbură noaptea.

Nu am pace – sufletul meu se pleacă – duhul meu se cutremură.

Grăbeşte, Prea slăvită Maică şi mă ajută!

Roagă-L pe dulcele Domn Iisus Hristos să aibă milă de mine şi să-mi ierte păcatele pe care le-am săvârşit. O, Preasfântă Maică a Domnului nostru Iisus Hristos, bunătatea ta cea plină de iubire este nesfârşită şi este cel mai mare vrăjmaş al puterilor iadului.

Chiar atunci când cel mai mare păcătos cade în străfundurile iadului, împins de forte diabolice, dacă acesta strigă către tine, tu eşti gata să-1 eliberezi din legăturile iadului.

Slobozeşte-mă şi pe mine. Priveşte cum satana vrea să mă facă să mă împiedic şi să-mi zdrobească credinţa, dar eu îmi pun toată nădejdea în Domnul.

Slavă ţie, ceea ce eşti mai cinstită decât Heruvimii şi mai mărită fără de asemănare decât Serafimii. Amin.

alcătuită de episcopul Nicolae Velimirovici

6 comentarii:

Anonim spunea...

Stimata Doamna,
Apreciez interesul dv. pentru lucrurile spirituale, dar ma intristeaza faptul ca in plamadeala buna a intrat si otrava.
In Osea 4:6, carte din Vechiul Testament, scrie ca poporul lui Dumnezeu piere din lipsa de cunostinta.
In Exodul 20:2-5 ni se spune sa nu avem alti dumnezei in afara de Dumnezeu, sa nu ne facem chip cioplit sau vreo infatisare a lucrurilor din ceruri sau de pe pamant, sau din ape, sa nu ne inchinam inaintea lor si sa nu le slujim. Acolo sunt scrise cele 10 porunci. Sa ne inchinam deci lui Dumnezeu si nu la lucruri, Lui Dumnezeu si nu oamenilor.
In 1 Timotei 2:5 sta scris ca este un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: Hristos, care a fost si om. Trebuie sa ne rugam, dar lui Dumnezeu, Creatorului si nu creatiei; singururl mijlocitor este Hristos! Iar El a existat inainte ca Maria sa se fi nascut.
Cititi Evanghelia dupa Ioan, primul capitol, primele 18 versete, acolo spune ca ca Hristos era la inceput si ca toate lucrurile au fost facute prin El, adica inclusiv Maria. Sa ne inchinam Creatorului si nu creatiei.
Stimata, doamna, imi puteti fi mama si poate tocmai aceasta m-a determinat sa va scriu. Va invit cu respect sa cititi Biblia, pentru ca este unica sursa demna de luat in seama, este voia lui Dumnezeu pentru oameni iar daca o parare nu se conformeaza ei, nu este buna. Personal, o citesc acum a opta oara (cap-coada), nu pot trai fara ea, mi-a schimbat Dumnezeu viata astfel; am crezut in Hristos, in faptul ca a murit si pentru pacatele mele si ca a platit El pentru vina mea si a inviat si impreuna cu El m-a adus si pe mine la viata. Nu ma mai tem de moarte pentru ca mi-a iartat pacatele, nu pentru ca am meritat, ci pentru ca a platit Fiul lui Dumnezeu in locul meu. Verificati cu Scriptura tot ce v-am scris, daca este adevar sau nu. Religia nu mantuieste, doar Dumnezeu are puterea aceasta.
Sa va dea Dumnezeu har, siguranta mantuirii, si pace multa. Gabriel

Bălulescu iliana spunea...

Multumesc domnule anonim , pentru sfaturi, dar ,,NIMENI SI NIMIC" nu ma v -a face sa contenesc rugaciunile catre Maica Domnului, a Sintilor...
Noi ortodocsii ii cinstim pe sfinti ca sa laudam pe Hristos, a Carui lucrare si-a dovedit eficienta prin rodirea sa in ei; ii cinstim, cinstind criteriul dupa care trebuie sa lucram si noi. Cerem ajutor sfintilor, Maicii Domnului, socotindu-ne smeriti fata de ei, si convinsi ca noi insine nu putem avea o atat de mare ascultare de la Dumnezeu ,pentru ca nu suntem atat de smeriti ca ei. Si va spun cu mana pe inima ca orice m-am rugat Maicutei Domnului...mi s-a indeplinit...asa ca ai grije pe cine ponegresti , ca sar putea ca Domnul Iisus Hristos sa se supere pe tine ca ii nesocotesti ,,mama"cred ca daca mama ta te roaga ceva, tu nu-i intorci spatele...Asa nici Domnul nostru Iisus Hristos.

Bălulescu iliana spunea...

va rog sa urmariti un filmulet...
http://www.youtube.com/watch?v=TQjecoQUE_0&list=HL1358082126

Anonim spunea...

Ce repede m-ati clasat in multimea celor care nu sunt ortodocsi, ma intreb daca ati meditat la ce am scris sau daca ati alungat orice gand din minte doar pentru ca nu sunt ortodocs. Daca un om implineste Biblia cum ar putea sa il trimita Dumnezeu in iad, El care a lasat Biblia? S-ar contrzice atunci, dar nu o face. Draga doamna, va las acelasi gand: Biblia, si nimic mai mult dar nici mai putin. Va invit politicos sa o cititi, nu trebuie sa va impun eu parerea mea, dar cred ca daca un om va citi va intelege planul lui Dumnezeu pentru noi. Oamenii doresc sa va includa in religii, forme, etc. Dumnezeu da viata, iertare, pace, implinire. Sa fiti binecuvantata, de Dumnezeu.

Bălulescu iliana spunea...

Amin! nu eu v-am clasat si v-ati clasat singur...din moment ce nu accepta-ti rugaciunea catre Maica Domnului...si la urma urmei..fiecare are grije de sufletul lui asa cum doreste ...multumesc pentru sfaturi...eu oricum o divinizez pe Maicuta Domnului care se roaga pentru noi pacatosii!si eu nu am zis ca va trimite Dumnezeu in iad? Doamne fereste...nu sant eu in masura sa judec pe nimeni...Dumnezeu ne-a dat liberul arbitru...sa ne alegem...faca-se voia lui Dumnezeu...sa ne binecuvanteze pe toti...si Maica Domnului sa va ierte daca ati nesocotit puterea ei...

Bălulescu iliana spunea...


”Ia aminte la doua ganduri si teme-te de ele. Unul iti spune:”Esti un sfant!”, altul: ”Nu te vei mantui!” Aceste doua ganduri vin de la vrajmasul si nu este adevar in ele. Tu insa cugeta: ”Sunt un mare pacatos, dar Domnul este milostiv, El ii iubeste mult pe oameni si-mi va ierta pacatele mele”. Crede asta si-ti va fi asa: Domnul te va ierta. Dar nu-ti pune nadejdea in nevointele tale, chiar daca te-ai nevoit mult ".
( Sfantul Siluan Athonitul )

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ