23 noiembrie 2012

Maica Domnului, ridică-mi

DOAMNE AJUTA ! DUMNEZEU SA ITI ASCULTE RUGACIUNILE...DRAGA VIZITATOR AL BLOGULUI MEU , SI SA TE BINECUVANTEZE...



Maica Domnului, ridică-mi din adâncuri trupul greu,
Fă-mă zbor spre înăltime, dor aprins de Domnul meu,
Dă-mi râvnire să-mi duc crucea fără să mă uit ‘napoi,
Rădăcina usurează-mi, aripa să n-o-ncovoi.

***
Sunt pământ si duh – ajută-mi, Maica Domnului, acum
Să găsesc drumul de mijloc pe împărătescul drum,
Să fiu tarină mănoasă si cuvântul semănat
Să-l întorc înspre Lumină, împlinit în rod bogat.
***
Nici o singură sământă în zadar să nu fi fost,
Fă ca toate să-ncoltească în adevăratul rost:
Să nu fiu nici drum de piatră, nici pe lângă drum să fiu,
Să n-am sufletul la vremea secerisului – pustiu.
***
Îmi ajută, Preacurată, să fiu roditor pământ
Care, înmultind talantul, să rodească-n Duhul Sfânt;
tarina inimii mele curăteste-o; ajutor
Dă-mi, să nu mă poticnească vrajba buruienilor.
***
Fă-mă rază de lumină, să nu mă îngrop în trup,
Vraja-nselătoare-a tinei, cu grăbire să o rup;
Blând să mă aduc la Domnul, ca al zilei zor curat,
Trup si suflet să îmi fie cântec binecuvântat.
***
Izbăveste-mă de lume si de duhul ei nebun
Si-mi ajută ca puterea în Hristos să îmi adun,
Să n-am altă trebuintă, altceva să nu-mi doresc,
Decât: casă rugăciunii Domnului să mă gătesc.
***
Si să zic si eu cu Pavel care nu trăia în el
Că Hristos trăieste-n mine si să pot si eu, la fel,
Spre a Domnului slăvire să-mi duc viata si să fiu
Dragoste nebiruită, din acest ceas prea târziu.
***
Mult am rătăcit pe cale… Maica Domnului, să-mi stai
Spre povătuire. Încă: si putere să îmi dai
Si gând bun, si împlinire gândului ce mi l-ai dat;
Grăunciorul meu de tină, du-l, Stăpână, la-mpărat.
***
Si m-asază la picioare-I, si m-ajută să-I sărut
Tălpile însângerate, rănile ce L-am durut
Când mă căuta cu lacrimi printre-ai Săi răstignitori,
Iar eu vietuiam păgână, mult rănindu-L deseori.
***
Maică Preacurată, du-mă si mă-nchină Domnului,
Roagă-L să imi dea iertare si, primindu-mă-ntre-ai Lui,
Să-mi ajute să Il bucur pe cât chin amar I-am fost
si să împlinesc de-a pururi dăruitul drum cu rost.
***
Dă ulei candelei mele si fitil ne-mputinat
Si-mi ajută cu iubire să ard Domnului curat;
Fă-mă flăcăruie, Doamnă, ca din rugul tău cândva
Si scânteie-mi dăruieste, în Lumină să pot sta.
***
Iar în ceasu-mi de pe urmă, ia-mi suflarea si o du
Domnului, să se închine – si iertare-I cere tu,
Că mult poate rugăciunea-si… Mântuieste-mă cum stii,
Preacurată Maică Sfântă, binecuvântată fii!


Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ