31 octombrie 2011

O minune a Maicii Domnului Pantanassa




Anul acesta am fost dignosticata cu cancer ovarian. Nu va pot descrie disperarea care ma cuprinsese.

Mama unei prietene mi-a dat Acatistul Maicii Domnului Pantanassa pe care am inceput sa-l citesc in fiecare zi. Bunul Dumnezeu a vrut ca sa pot cumpara Icoana Maicii Pantanassa de la Biserica unde ma duc de obicei - de fapt o consider un dar de la Dumnezeu.
Dupa un timp (eram in Postul Sfintelor Pasti) pe Icoana Maicii Domnului Pantanassa din camera mea a aparut o lacrima de sfant mir. De trei ori am simtit un miros foarte frumos de sfant mir in camera mea. La inceput nu am stiut ce sa cred dar am citit pe internet ca acest lucru li s-a intamplat si altor crestini si ca ungandu-se cu acest sfant mir s-au vindecat. Am procedat si eu la fel ca ei.

Am vorbit si cu parintele meu duhovnic (care de asemeni s-a rugat pentru mine, iar eu m-am spovedit) despre acest lucru si care mi-a spus ca lacrimile noastre s-au transformat in lacrimi de bucurie.

Dupa un timp, caci mi-a fost tare teama, mi-am facut analizele (markerii tumorali) care au valori normale.

Am citit de asemeni si Acatistul Sfantului Nectarie si am fost de cateva ori la Moastele Sfantului Nectarie care se afla la Manastirea Radu Voda din Bucuresti. Cred ca Sfantul Nectarie s-a rugat la Bunul Dumnezeu si la Maica Domnului pentru mine pacatoasa.

Am scris de asemeni si la Manastirea Vatopedu din Sfantul Munte Athos sa se roage pentru mine pacatoasa. De la Manastirea Radu Voda am luat ulei sfintit de la candela care arde la racla Sfantului Nectarie si mi-am dat pe venele arse de citostatice acestea vindecandu-se complet.

Ii multumesc Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului si Sfantului Nectarie pentru tot. Slava Lui Dumnezeu pentru toate!

Iuliana Gheorghiu

Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ