25 ianuarie 2011

,,De ce plângi,Maică Duminică?"




„EU PLÂNG, pentru că sunt ziua Învierii Domnului şi tocmai în ziua aceasta se fac cele mai multe păcate şi fărădelegi. Eu plâng, pentru că sunt ziua cea mai luminată, dar oamenii au făcut din mine ziua cea mai batjocorită cu beţii, petreceri, jocuri, desfătări, târguri etc.
Din mine, ziua cea mai luminată, oamenii au făcut ziua cea mai întunecată. Din mine, ziua Domnului, oamenii au făcut ziua diavolului. Din ziua Învierii Domnului, oamenii au făcut ziua morţii, ziua diavolului.
Eu plâng pentru cei care îşi pierd viaţa şi îşi omoară sufletul, tocmai în ziua în care ar trebui să afle viaţa şi să-şi mântuie sufletul..."
.De n-ar fi vântul,am muri de foame

DE CE?
Pentru că el poartă polenul de la floare la floare şi de la spic la spic. Fără vânt, nu pot lega rod nici florile, nici spicele. Am pieri de foame dacă n-ar sufla vântul, pe vremea când leagă holdele.

Aşa e şi vântul Duhului Sfânt (cf. Ioan 3, 8). Fără darul şi harul Duhului Sfânt, n-am putea trăi o viaţă nouă şi n-am putea lega roduri de fapte bune.

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ