28 septembrie 2010

Un pacat din tata in fiu


Un tanar care urma sa se casatoreasca, a fost sfatuit de viitoarea sa sotie sa scape de tatal sau: "Nu pot trai cu tatal tau in aceeasi casa. Fa-l sa plece!". Tanarul i-a spus tatalui sau: "Tata, trebuie sa-mi traiesc si eu viata, iar viitoarea mea sotie nu vrea sa traiasca in aceeasi casa cu tine. Imi cere sa te fac sa pleci. Ce sa fac? Sfatuieste-ma”.

Tatal i-a zis: "Voi pleca singur, dar am o rugaminte catre tine”. "Care?” - a intrebat fiul. "Sa ma conduci pana in varful dealului, dupa ce vom iesi din sat, pana la copacul pe care ti-l voi arata”.
Ajunsi la copacul cu pricina, tanarul l-a intrebat: "De ce ai vrut sa te aduc pana aici tata?”

Batranul i-a raspuns: "Pentru ca tot pana la copacul acesta l-am condus si eu pe tatal meu, intr-o imprejurare asemanatoare. Ceea ce faci tu acum nu e decat fapta mea intoarsa catre mine. De aceea am acceptat asa usor sa plec”. Auzind acestea, tanarul si-a venit in fire si s-a intors cu tatal sau la casa lor. Asa s-a sfarsit lantul ispasirilor.



Niciun comentariu:

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ