29 mai 2010

Si gandurile ne vatama,

                    Si gandurile ne vatama

      Odata au venit la fericita Maica Teodora niste surori si au intrebat-o despre gandurile cele necuviincioase si murdare.
Fericita Teodora a lacrimat si a zis:
- N-auziti oare ce zice Domnul: "Voua insa si perii capului toti sunt numarati."? Parul sunt gandurile, iar capul, mintea. Orice gand insotit de o impreuna-indulcire si invoire cade sub judecata si Dumnezeu socoteste pofta de femeie drept desfranare, mania drept ucidere, ura drept crima, caci zice: "Tot cel ce se manie pe fratele sau in desert este supus judecatii" si "Cel ce uraste pe fratele sau este ucigas de oameni". De asemenea, marele Pavel zice: "Va descoperi Domnul sfaturile inimii si va da pe fata cele ascunse ale intunericului" si inca: "Cel ce va osandi si cu gandul, va raspunde in ziua Judecatii". Asadar sa nu ziceti ca gandurile nu ne vatama, ca numai unirea cu ele este judecata ca si fapta.
Auzind acestea, monahiile s-au mirat si au proslavit pe Dumnezeu, Care i-a daruit Fericitei Teodora un asemenea har si o astfel de judecata si, aratandu-i recunostinta, s-au dus cu un mare folos sufletesc

16 comentarii:

Anonim spunea...

Am si eu nevoie de ajutor

Bălulescu iliana spunea...

DUMNEZEU SI MAICA DOMNULUI SA VA AJUTE!

Anonim spunea...

Etc) Acum sa împlinit fractia sa. fie expulzat din acea tara si cand ajunge in România sa fie un om liber,ni sa comunicat de procuror acum daua luni ca pe data x e liber,acum câteva zile mă instiintat ca nu mai este sigur daca se aproba expulzare ca am facut cerere de transfer, dar eu la începutul lui Februarie sa-l sun sa-mi spună cum stau lucrurile.Eu pe toată perioada detentiei lui am ținut post am acatiste

Anonim spunea...

M-am rugat continu deși mu mai știam cum sa mă rog așa ca la sfârșitul rugaciunilor spuneam " Doamne fa cum crezi tu ca-i mai bine pentru noi Amin" mi-a fost foarte greu din prima zi in care sa întâmplat dar asta a fost plata care trebuia pentru faptele facute(frauda) am acceptat m-am rugat sa fie ertate cele facute ,am mulțumit ca am trecut cu bine si sanatosi

Anonim spunea...

Dar acum nu mai am liniște am Canon din luna august câte trei acatiste in zilele de post si in rest câte un acatist dar sunt date de un preot,de duminica am depistat acest blog si am început sa citesc acatistul bunei vestiri ieri l-am citit de 12 ori am început si rugaciunea care se face 9 zile" Bucurate Marie" si rugaciunea care se citește 10 zile de 5 ori pe zi.Credeti ca e ok daca nu am avut dezlegare de la preot.M-asi ruga si zi si noapte sa-mi fie primite rugaciunile si ascultate.Sunt deacum 25 de luni de cand e arestat si nu si-a văzut copilul care asta îl usuca pe picioare.Ma rog la maica sa fie expulzat pe 15 cum ne-a spus procurorul ,îmi estemila ca el așteaptă data accesat nestind de problema care a intervenit si pana nu sfânt sigura de ce o fi nu-i spun sa-o ingrijorez.,ne Facem planuri ca in scurt timp o sa fim împreuna.Eu am momente cand sunt sigura ca Maica nu mă lăsa sunt momente cand îmi este teama sa nu primesc vestea ca va fi transferat in tara iar in cazul acesta ar mai sta inca4luni in inchisoare.

Bălulescu iliana spunea...

Orice rugaciune e bine primita ...dar canonul e canon, ala trebuie respectat...Dumnezeu sa fie cu voi!Trebuie sa ai gandul tot timpul la Dumnezeu, nu numai cand te rogi...

Anonim spunea...

Multumesc de răspuns:)maine mă duc si la spovedit,pe Dumnezeu mereu îl am in suflet si in minte si ii Multumesc pentru sănătata familiei si pentru ca ne-a dat putere sa suportam durerea aceasta dar tare mi-e greu si tare mi-asi dori sa se termine tot chinul. Deci spuneti ca se pot citi rugaciuni si daca nu avem dezlegare de la preot.Dumnezeu fie cu noi toti

Bălulescu iliana spunea...

Prin intrebarea dumneavoastra se vede ca nu prea , mergeti la biserica...rugaciuni poti sa citesti nonstop...ce dezlegare iti trebuie?...santeti pregatita pentru spovedanie? daca nu v-ati spovedit niciodata trebuie sa faceti o spovedanie amanuntita de cand erati copil, si ca sa nu le uitati, le scrieti pe o hartie ca sa nu uitati...trebuie tinut post macar 3 zile...si in dimineata respectiva sa nu gustati nici macar o picatura de apa...

Bălulescu iliana spunea...

intrati aici si cititi...
http://babylenuta.blogspot.ro/2011/03/doamne-ajuta-lista-cu-faptele-rele-care.html

Anonim spunea...

sunt in italia cu familia mea de 1 an si pentru ei am renuntat la scoala si am venit la ei cu prietenul meu!acuma el e plecat in spania pentru a munci si sa ne facem un rost in viata!dar eu mi-am luat deja bilet de avion pentru a pleca luni 19mai la el pentru ca asa consider ca este mai bine pentru mine si pentru el!dar si eu mi-am gasit acuma de lucru aicea unde stau cu parintii mei.. eu nu stiu ce sa fac pentru ca sunt impartita in doua as vrea sa plec si la el as vrea sa raman si cu parintii mei!VA rog un raspuns urgent!

Anonim spunea...

Buna ziua azi am dat de blogul acesta as vrea si eu un sfat crestinesc am 33de ani si sunt in divort cu sotia mea ea are 26de ani si avem doii copilasii o fetita de 7ani si un baietel de 1anisor si 5 luni sotia mea a bagat divortul spunind ca sa saturat de mine ca nu ma mai iubeste ea ma inselat in trecut si eu am iertato crezind ca va fi bine. Si asa a venit pe lume si baietelu eu dupa toate astea am inceput sa cred in Dumnezeu am tinut tot postul pastelui si vinerea si miercurea post negru si in continuare ma rog la Dumnezeu mam si spovedit la Duhovnicul meu si ma rog in continuare sa ne inpacam si sa fim o familie fericita si sa putem creste copilasii in preuna am lasat tot de la mine mam schimbat sunt o persoana mult mai buna cu totii oameni si cu sotia mea dar ea ma tot acuza ma jigneste ma umileste nu stiu ce sa mai fac va rog datimi un sfat ce rugaciuni trebuie sa fac si ce mai trebuie sa fac va multumesc Doamne ajuta pe toata lumea

Bălulescu iliana spunea...

Doamne ajută ! Ce să vă spun , eu am mare evlavie la Maica Domnului , cititi acatistul Bunei Vestiri si Paraclisul Maicii Domnului...si dacă nu vă impăcati trebuie să vă resemnati , că aia este voia Domnului, mai discutati si cu duhovnicul dv. plătiti 40 de sfinte Liturghii la o manastire pentru impăcare...Dumnezeu să vă ajute...

Anonim spunea...

Va multumesc din tot sufletul meu pentru raspuns si sfatul dumneavoastra Dumnezeu sa ajute pe toata lumea va doresc multa sanatate Doamne ajuta

.... spunea...

De curand iubitul meu s a despartiti de mine, suntem intr o pauza de o saptamana si el s a vazut cu altcineva, ne am vazut si a spus sa il astept ca nu stie ce vrea.. sunt foarte suparata, plang in fiecare zi si ma rog cu lacrimi in ochi sa ne impacam dar dumnezeu nu ma asculta..

Anonim spunea...

Sunt disperata ,sunt casatorita de 13 ani avem doi copii impreuna,sotul a plecat peste hotare la munca si s-a gasit o alta femeie,am o durere de nedescris,ajutatima cu un sfat va rog din suflet,multumesc.

Anonim spunea...

Buna,sunt casatorita de 13 ani avem impreuna cu sotul 2 copii, el a plecat peste hotare la munca,dar s-a gasit o alta femeie,sint disperata ,sufletu mii sfisiat de durere,va rog din suflet un sfat ,multumesc.

ARHIVA BLOG

BIBLIA ORTODOXĂ